П`ятниця
03.05.2024
14:14
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Мій сайт
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Досвід роботи [6]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22

Головна » Статті » Математика » Досвід роботи

Контрольна робота

Тест 5.

Слова, які називають ознаки предметів

2   варіант

 

1. Продовжити  речення

            Прикметники – це слова, які виражають ознаки предметів, і відповідають на питання  ________________________________________________________________

            а) хто?  що?

            б) який? яке? яка?

            в) що робить? що зробить?

 

2. Підкреслити слова, що відповідають на питання  який? яка?  яке?

            Дерев’янка, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить низький, глиняний.

 

 

3. До слів першого рядка добрати слова із протилежним значенням із другого рядка

            Високий, мілкий, глибокий, низький.

 

4. До назв предметів добрати ознака

            Струмок, птахи, кавун, солодкий, дзвінкий

 

5. Дописати потрібні прикметники 

            Цукор солодкий, а сіль ……………………………………………

            Холодна осінь…………………………… весна.

            Наталка маленька, а Сергійко ………………………………….

 

6. Замінити виділені слова прикметниками і записати словосполучення

            Сопілка з калини –  ………………………………………………….

Гілка із яблуні  – ………………………………………………………

            Одяг на свята  – ……………………………………………………….

 

7. Прочитати. Вставити потрібні прикметники

           

У нашій школі стоїть ……………………ялинка

 

Шкільне подвір’я засипав  ……………………….. сніг

 

Росте на ставку ……………………………… квітка

 

Тест 6.

Слова, які називають дії предметів

 

 

1   варіант

 

1. Продовжити  речення

            Слова, які відповідають на питання що робить? що зробив? Що буде робить? означають __________________________________________

а) предмет;

б) ознаки предмета;

в) дію предметів.

 

2. Прочитати вірш. Підкреслити слова, які означають дію предметів.

            Пішла киця по водицю

            Та й упала у криницю.

            Прибіг котик – братик

 Та й витяг за вушко.

            Посадив на сушко.

 

3. До слів лівої колонки добрати протилежні за значенням.

            Сміятися         говорити

            мовчати         плакати

            піднімати       опускати 

 

4. До поданих слів добрати слова, які означають дію предметів.

            Учитель ……………………………………….   .

            Дерева ………………………………………..   .

            Сніг ……………………………………………..   .

            Риба …………………………………………….  .

 

5. До поданих слів добери близькі за значенням.

            Плакати – ……………………………………..  .

            Говорити – ……………………………………  .

 

6. Встановити зв’язок слів у реченні.

            Дзвенить у лісі веселий струмок.

             

            Струмок (що робить?)…………………………………………;

            струмок (який?)…………………………………………………..;

            дзвенить (де?) …………………………………………………… .

 

7. Вставити пропущені слова, які означають дію предмета.

 

Діти ……………….в бібліотеку. Вони ………..……. книги. Оленка……………………… байки Леоніда Глібова.

Тест 7.

Службові слова в реченні

 

 

 

2  варіант

 

1. Доповнити речення.

В кожному реченні є службові слова. Вони служать для……………………………………

а) для письма;

б) для читання;

            в) для зв’язку  слів у реченні.

 

2. Як пишуться службові слова з іншими ?

            а) окремо;    

            б) разом.

 

3. Вписати   у словосполучення потрібні службові слова:

            а)зліз ………………………….…дерева;

            б) доглядає ……………………… деревом.

 

 

4. Додаючи службові слова, склади речення із слів:

            садок, вишневий, хати.

        __________________________________________________________________

 

5. Вписати в  речення потрібні службові слова.

            Виручив Василько ……………………. біди бджілку. Вона хотіла напитися і впала …… бочку……. водою.

 

6. Підкреслити службові слова в тексті.

            У синю далечінь несе свої води тиха річечка. Над самою водою ростуть плакучі верби. На обох берегах розкинувся строкатий килим лук.

 

7. Склади речення зі слів:

            над, степ, синіло, небо, безмежний.

 

____________________________________________________________________________

           

Тест 8.

Корінь слова. Спільнокореневі слова

1  варіант

 

1. Доповнити речення.

            Спільна частина споріднених слів називається……………………………….

            а) спільнокореневими;

            б) коренем.

 

2. Підкреслити в якому з рядків наведено спільнокореневі слова.

            Сова, совеня, совиний.

Літати, літо, літера.

Дружба, товариші, подруги.

 

3. Замінити кожен вислів словами за зразком.

            Зразок: Приймати ліки – лікуватися.

            Варення з яблук – ………………………………………………….

            Ловити рибу – ………………………………………………………..

            Сік з вишні –  ………………………………………………………….

 

4. Підкреслити спільнокореневі слова.

            Іди, іди, дощику,

            Зварю тобі борщику!

            Тобі каша, мені борщ.

            Щоб ішов хороший дощ!

 

5. Вибрати слово, яке найточніше відповідає змісту .

            Вузенька покручена…………………………………….. (стежка, дорога) вела через поле.

            Діти ………………. (мандрували, йшли) лісом і шукали гриби.

 

6. Знайди корінь у слові добираючи спільнокореневі слова:

            зелений – ……………………………………..  ;

            ходити –  ……………………………………….. .

 

7. З’єднати стрілочками  спільнокореневі слова:

            дощик            кожушина

            кожух             задощило

            кожушок        дощовий 

 

8. До поданих слів – назв предметів допишіть спільнокореневі слова – назви дій та назви ознак.

 

Що?                                       Що робити?                                                   Яке?

Хмара                                   ………………………………………..                        …………………………..

Зима                                      ………………………………………..                        …………………………..

Тест 9.

Звуки і букви. Склад і наголос.

2  варіант

 

1. Визнач кількість звуків, букв у словах

            повітря –         7 зв.,   7 б.

            дзеркало -         зв.,      б.

            день –                 зв.,      б.

            дощ -                   зв.,      б.

 

2. Підкресли слова, в яких букв більше, ніж звуків.

            Життя, воджу, гаї, бруньки.

 

3. Підкресли в словах букву, яка не позначає звука.

            Зелень, осінь, пеньок. Кущ, земля.

 

4. Підкресли слова, в яких букви   я, ю, є позначають два звуки.

            Ялинка, шию, лялька, читає.

 

5. Як переносяться слова з одного рядка в інший?

            а) по складах;

            б) по буквах;

            в) по звуках.

 

6. Поділи слова на склади рисками і постав наголос.

            Гайок, пальто, неділя, ґедзь.

 

7. Поділи на склади для переносу слова:

            бадьорий - ……………………………………,

            огірок - …………………………………………,

            розкинувся - ……………………………….. .

 

8. Встав пропущені букви у словах:

            оз..рце, н..бесний,  з..мовий, кал..ндар.

            джміль -             зв.,      б.

            кущ –                   зв.,      б.

            роди -                  зв.,      б.

 

 

Тест 10.

Приголосні звуки.

 

 

1  варіант

 

1. Підкресли букви, що позначають приголосні звуки в словах:

            мелодія, метелик, зайчик

 

2. Склади звукову модель слова

            люлька

 

3. Підкресли букви, що позначають творе6ді приголосні звуки в словах:

            берізка, зіронька, дідусь.

 

4. Обведи кружечками букви, що позначають м’якість приголосних звуків.

            Людина, літнє, сталь

 

5. Вставити пропущені букви:

            Ду.., сте..ка, шви..ко, бли..ько.

 

6. До поданих слів добрати слів добрати слова із протилежним значенням.

            ніч – ……………… ,               сонце - …………………………,

            початок -  ……………,          великий - ……………………..,

            весна - …………………,          бабуся - ……………………….. .

 

 

7. Утворити нові слова:

            бажати – бажання;

            волосина - ……………………………….

            запитати  - ……………………………….

            знати - ……………………………………..

            додавати - ………………………………..

 

8. Поділити слово для переносу

            Йому, Федько, синьому, узліссі, кам’яний, сиджу 

 

 

 

___________________________________________________________________________

 

 

Категорія: Досвід роботи | Додав: pristavka (18.05.2014)
Переглядів: 2526 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples